TOP 1 | Opel Zafira Tourer
Zafira Tourer ir elegants interjers, pirmajās divās sēdvietu rindās vietas netrūkst. Visām modifikācijām ir labs aprīkojums, dīzeļdzinēji ir ļoti ekonomiski. Kopumā auto ir ļoti labs - gaita, salons, gaismas.
Situācijas var būt dažādas un katrai ģimenei ir savas prasības, saka kompānijas “Longo Latvia” pārdošanas vadītājs Latvijā Jānis Vīndedzis.
“Visticamāk, kamēr jaundzimušais vēl mazs, varēs iztikt arī ar piecvietīgu auto, bet, protams, mašīna, kurā ir septiņas vietas, būtu ērtāka gan ikdienas lietošanai, gan tālākiem pārbraucieniem,” viņš stāsta. Ja ģimenē autosēdeklīšus nepieciešams lietot arī vecākajiem bērniem, vajadzētu atcerēties, ka tikai daži mašīnu modeļi ir tik plati, lai aizmugurē varētu novietot trīs sēdeklīšus vienā rindā. Jānis norāda, ka tas iespējams, piemēram, “Ford S-Max” un “Renault Espace”.
Pārējās piecvietīgajās automašīnās, visticamāk, vienu no bērnu krēsliņiem vajadzēs likt priekšā. To gan drīkst darīt tikai tad, ja ir iespējams atslēgt gaisa spilvena jeb “air-bag” darbību. Pretējā gadījumā avārijas situācijā sekas var būt ļoti traģiskas.
“Pirms jauna auto iegādes svarīgi to pārbaudīt, jo dažiem modeļiem tas nav iespējams vai arī to var izdarīt tikai pie dīlera,” stāsta Jānis Vīndedzis.
Brīdī, kad jaunākais bērns ir pavisam mazs, daudzas ģimenes vēl cenšas “izlāpīties” ar piecvietīgo auto, taču, atvasēm pieaugot, daudzi meklē spēkratu ar septiņām vietām. Tas ir ērts risinājums, jo mašīna pēc izmēra atgādina vieglo un ar to nav sarežģīti iebraukt lielveikalu stāvvietās vai garāžā.
“Longo Latvia” pārdošanas vadītājs Latvijā atzīmē, ka šajā gadījumā vajadzētu atcerēties – sestā un septītā vieta minivenos vai krosoveros jeb pilsētas džipos parasti ir piemērotas sēdēšanai cilvēkiem augumā līdz 1,50 metriem. Pieaugušajiem un arī augumā garākiem pusaudžiem pašā aizmugurē sēdēt nebūs ērti. Pietrūks vietas, kur likt kājas. Toties mazākiem bērniem tur bieži vien mēdz būt mīļākā vieta.
Zafira Tourer ir elegants interjers, pirmajās divās sēdvietu rindās vietas netrūkst. Visām modifikācijām ir labs aprīkojums, dīzeļdzinēji ir ļoti ekonomiski. Kopumā auto ir ļoti labs - gaita, salons, gaismas.
Auto ir ērts tāliem pārbraucieniem. Kopumā Renault Espace ir ideāls auto pilsētai, ģimenei, ceļojumiem ar mazām ekspluatācijas izmaksām un lielisku izturību.
Citroen C4 ir tipisks Citroen - ar uzsvaru uz komfortu. Auto aprīkojumā - inovatīvas drošības un komunikācijas opcijas. Tas ir nevainojams, ja prioritāte ir komforts, taču tas nederēs azartiskas braukšanas faniem
Līdzīgi kā VW Golf dominē savā segmentā, tā arī Sharan ir uzskatāms par etalonu minivenu klasē, to pierāda arī Sharan lielā popularitāte arī Latvijā. Lielākais tā trumpis ir praktiskās īpašības un ietilpīgums priekš lielas ģimenes.
“Taču nav jau sliktu automašīnu! Ir tikai slikti iepriekšējie saimnieki vai slikti auto pārdevēji, kas vēlas kaut ko noslēpt,” uzsver auto tirdzniecības eksperts. Ja ģimenē ir jau augumā lielāki bērni vai arī zināms, ka būs situācijas, kad braucienos tiks ņemti līdzi arī, piemēram, vecvecāki, labāk izvēlēties mini autobusus – ar deviņām vietām.
Daļā sabiedrības valda uzskats, ka, iegādājoties no ārzemēm ievestas lietotas automašīnas, kurās ir septiņas vietas, ļoti jāuzmanās. Tās bieži mēdzot būt ļoti daudz izmantotas, tādēļ pēc iegādes bieži nākas spēkratu remontēt.
Daļēji tā ir taisnība, jo ģimenes automašīnas visbiežāk izmanto garajos pārbraucienos, saka Jānis Vīndedzis. Tajā pašā laikā viņš atzīmē, ka ārzemēs bieži vien to lieto tikai kā otro vai trešo automašīnu. Respektīvi, ikdienā izmanto mazāka izmēra spēkratu. Līdz ar to nobraukums varbūt arī ir liels, bet nolietojums – ne.
Tāpat, iegādājoties lietotu automašīnu, ir jāpārbauda:
Bet vislabāk meklēt tādu pārdevēju, kas pārdošanas brīdī ir gatavs sniegt garantiju uz noteiktu laiku, lai pēc iegādes nebūtu problēmu, iesaka “Longo Latvia” pārdošanas vadītājs. Jāatceras, ka katrai mašīnai ir unikāls šasijas numurs. Arī pēc tā interneta resursos var atrast informāciju par spēkrata vēsturi.
Sazinies ar mums!