«Mēs sagaidām, ka, neskatoties uz visām krīzēm un ģeopolitisko nestabilitāti pasaulē, jūlijs mūsu uzņēmumam kļūs par vēl vienu rekorda mēnesi apgrozījuma un peļņas ziņā, - stāsta E. Cērps, - Protams, uzņēmuma izaugsmi pozitīvi ietekmēja obligāciju emisija , kas ļāva piesaistīt papildus līdzekļus attīstībai un veicināja uzņēmuma atpazīstamību. Pateicoties tam, jau tuvākajā laikā plānojam turpināt ekspansiju jaunos tirgos, būtiski paplašinot auto sortimentu un jaunu pakalpojumu integrāciju. Esmu pārliecināts, ka inovācijās un elastībā balstīts serviss – ir uzņēmuma panākumu atslēga, jo 2022. gadā joprojām saglabājas liela digitālo kanālu nozīme lietoto auto mazumtirdzniecībā, ņemot vērā, ka 2021. gadā pircēji sāka mazāk apmeklēt lietoto auto tirdzniecības vietas klātienē, vairāk pārejot uz iepirkšanos internetā. Jau šobrīd mūsu klientiem ir iespēja tiešsaistē ne tikai izvēlēties un rezervēt sev tīkamo auto, bet arī pasūtīt testa braucienu un auto piegādi līdz mājas durvīm, kā arī saņemt garantiju par iegādāto auto».