Lietotu auto tirgotājs “Longo Group” palielina pamatkapitālu līdz 5 miljoniem.

Lietotu auto tirgotājs “Longo Group”, piesaistot privātas investīcijas, ir palielinājis uzņēmuma pamatkapitālu no nepilna miljona eiro līdz 5 miljoniem eiro ar mērķi turpināt dinamisko uzņēmuma attīstības tempu, tostarp palielinot preču sortimentu, lai audzētu pārdošanas rādītājus. Komersanta plānos ir 2020. gadā sasniegt apgrozījumu 35 miljonu eiro apmērā.

“Longo Group” valdes loceklis Edgars Cērps stāsta, ka uzņēmums plāno palielināt auto sortimentu atbilstoši pircēju pieprasījumam, kā arī strādāt pie klientu servisa līmeņa uzlabojumiem. “Investīcijas ļaus efektīvāk darboties to lietotu transportlīdzekļu segmentā, kur esam novērojuši lielāko pieprasījumu. Visā Baltijā plānojam paplašināt auto sortimenta izvēli cenu kategorijā līdz 12 tūkstošiem eiro. Vienlaikus pircējiem piedāvāsim arī spēkratus, kuru vērtība pārsniedz pat 20 tūkstošus eiro, jo redzam, ka arī interese par šīs kategorijas automašīnām palielinās,” akcentē E. Cērps.

Efektivizējot uzņēmuma darbību, plānots trīskāršot 2019. gada apgrozījumu, šogad sasniedzot 35 miljonu eiro atzīmi Baltijā, turklāt šī gada beigās plānots sasniegt apgrozījumu 4 milj. eiro mēnesī, pārdodot vismaz 500 spēkratus mēnesī.

Lēmums vairāk nekā pieckārtīgi palielināt uzņēmuma kapitālu un efektivizēt darbību pieņemts jau pērnā gada nogalē vairāku apstākļu dēļ. Pirmkārt, uzņēmums ir strauji audzis, un kapitāla pieaugums ļaus saglabāt un vēl vairāk kāpināt šo izaugsmes tempu. Otrkārt, šāds lēmums pieņemts, apzinoties, cik liels ir lietotu auto tirgus, un šādos apstākļos ir īpaši būtiski pēc iespējas efektivizēt uzņēmuma darbību, lai varētu sasniegt nākotnē ieplānotos finanšu rādītājus. Treškārt, publiskā telpā ir aktualizējies jautājums par lietotu auto tirgus sakārtošanu, izskaužot pelēko ekonomiku. E. Cērps uzsver, ka pie tā ir jāturpina strādāt, un tas arī ir viens no “Longo Group” nākotnes mērķiem – īstenot un vēl stingrāk iestāties par likumīgu un caurskatāmu lietotu auto tirdzniecības segmenta darbību. “Esam gandarīti arī redzēt, ka sabiedrībā pieaug uzticēšanās lietotu auto tirgotājiem. Mūsu Latvijā organizētajā tiešsaistes aptaujā* 40 % respondentu atzina, ka drīzāk uzticas lietotu auto pārdevējiem – ņemot vērā, ka vienlaikus uzticību jaunu auto tirgotājiem pauda vien par 3 % lielāks respondentu skaits, to uzskatām par ļoti labu rādītāju,” papildina E. Cērps.

Par AS “Longo Goup”:

AS “Longo Group” ir starptautisks uzņēmums, kas darbojas lietotu automašīnu tirdzniecības segmentā, uzņēmuma filiāles, kurās noris automašīnu tirdzniecība pašlaik ir atvērtas Latvijā, Lietuvā, Igaunijā. Kā arī Nīderlandē, Beļģijā un Vācijā uzņēmumam ir savas filiāles, kas specializējas tieši automašīnu iepirkumā, lai tās realizētu Baltijā. Uzņēmums piedāvā caurskatāmu un uzticamu lietotu automašīnu iegādes, tirdzniecības un finansējuma saņemšanas pakalpojumus. 2019.  gada maijā “Longo” Rīgā atvēra Baltijā lielāko tirdzniecības laukumu ar ietilpību 450 auto. Kopējais piedāvāto automašīnu klāsts Baltijā ir jau vairāk nekā 700 auto. Visām tirdzniecībā esošajām automašīnām tiek nodrošināta divu mēnešu vai 3000 km garantija.

*Aptauja veikta tiešsaistē 2019. gada decembrī, aptaujājot 302 dažādu dzimumu un vecumu respondentus no visas Latvijas.